Хмельницька влада вважає що тариф на проїзд надто низький

опубликовано: 2019-10-12T08:11:00+00:00

916,5 мільйона гривень 'mdash; стільки грошей запланували витратити на розвиток громадського транспорту Хмельницького протягом 2019'mdash;2023 років. Ця сума включає придбання нових автобусів та тролейбусів, зокрема й на автономному ходу.'nbsp; Програму розвитку та вдосконалення міського пасажирського транспорту прийняли на сесії міської ради 9 жовтня. Ми проаналізували документ та обрали головні зміни, що очікують громадський транспорт Хмельницького найближчими роками. Також вибрали проблеми, які, на думку влади, заважають його розвитку. У програмі розвитку вказано, який транспорт фактично обслуговує хмельничан та скільки потрібно для ефективного обслуговування пасажирів. Згідно з документом, місту бракує тролейбусів, а також велико- та середньогабаритних автобусів. А от невеликих автобусів (маршруток) більше, ніж потрібно. Згідно з документом, використовують у середньому таку кількість транспорту: тролейбуси 'mdash; 72 (потрібно 96) великогабаритні автобуси 'mdash; 26 (потрібно 40) середньогабаритні автобуси 'mdash; 54 (потрібно 132) малогабаритні автобуси 'mdash; 198 (потрібно 178) Аби виправити ситуацію, найближчими роками вирішили придбати більше нових тролейбусів та автобусів. 'laquo;Рогатих'raquo; для Хмельницького мають придбати 66, з яких 6 на автономному ходу. А нових автобусів має бути 65. На все це має піти 916,5 мільйона гривень. Кошти братимуть як з міського бюджету, так і з інших джерел. Яких саме, поки не вказують. Весь новий транспорт перебуватиме на балансі комунального підприємства 'laquo;Електротранс'raquo;. У програмі перелічені й інші проблеми громадського транспорту. Одна з головних проблем у документі, який розробили в міськраді і прийняли депутати, 'mdash; невідповідність тарифу на проїзду. Зазначається, що 'laquo;вартість проїзду на автомобільному транспорті повинна задовольняти підприємницький інтерес'raquo;. Вказано й те, як їх будуть вирішувати та скільки це триватиме. Так, серед проблем є недостатня розвиненість дорожньої мережі, поганий її технічний стан та мала кількість заїзних кишень. Ці проблеми має вирішувати управління ЖКГ. Окремо також перелічені проблеми головних вулиць міста. Наприклад, проблеми Кам'rsquo;янецької є такими: відсутні заїзні кишені на зупинках: 'laquo;Героїв Чорнобиля'raquo; (в обох напрямках) 'laquo;Торгівельний центр'raquo; (в Кам'rsquo;янецькому напрямку) 'laquo;Філармонія'raquo; (в обох напрямках) 'laquo;Дитяча лікарня'raquo; (в обох напрямках) 'laquo;Пам'rsquo;яті Героїв'raquo; (в обох напрямках) 'laquo;вул. Храновського'raquo; (в обох напрямках) низька пропускна спроможність проїзної частини на відрізках: від вул. Староміської до вул. Подільської від зупинки 'laquo;Торгівельний центр'raquo; (в Кам'rsquo;янецькому напрямку) до вул. Герцена Також планують облаштовувати нові парковки, збудувати шляхопровід через залізницю на Старокостянтинівському шосе, запровадити електронний квиток, підготувати необхідну кількість фахівців робітничих спеціальностей у транспортній галузі. Передбачили й створення 10 нових маршрутів громадського транспорту: Гречани 'mdash; Центр Ракове'nbsp;'mdash; Центр Ружична'nbsp;'mdash; Центр Озерна'nbsp;'mdash; Центр Озерна'nbsp;'mdash; Залізничний вокзал Озерна'nbsp;'mdash; Залізничний вокзал Лезневе'nbsp;'mdash; Центр Книжківці'nbsp;'mdash; Автостанція № 2 Вулиця Волочиська'nbsp;'mdash; Центр Дубове'nbsp;'mdash; Центр Нагадаємо, що у вересні на вулиці Хмельницького вийшли п'rsquo;ять нових тролейбусів, виготовлених на заводі 'laquo;Богдан'raquo;. Придбали їх на умовах лізингу. Вони мають запас автономного ходу до п'rsquo;яти кілометрів. Цього місяця до Хмельницького мають надійти ще п'rsquo;ять тролейбусів. Вони матимуть значно більший запас автономного ходу 'mdash; до 20 кілометрів. Раніше ми вже писали про дефіцит водіїв тролейбусів в 'laquo;Електротранспорті'raquo;. На початку липня підприємству не вистачало 49 водіїв. В середньому їм платять 10 тисяч гривень. Основною причиною дефіциту директор підприємства Віктор Паламарчук вважає низький рівень заробітної плати. Читайте також: Ранковий транспортний колапс у Хмельницькому. Відомі причини Транспортний колапс: у Хмельницькому стали всі тролейбуси Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.

предварительный просмотр    открыть источник →