Зміни яких зазнав ЦНАП у 2016 році

опубликовано: 2017-03-31T07:04:53+00:00

altКількість відвідувачів Центру надання адміністративних послуг за минулий рік збільшилась майже вдвічі. Аби надавати адміністративні послуги хмельничанам більш якісно, у місті відкрили декілька філій та удосконалили електронні сервіси.
«Одним з найважливіших напрацювань 2016 року 'ndash; це відкриття двох філій, 'ndash; зазначив начальник управління адміністративних послуг  Олексій Хохлов. 'ndash;  Оновлені електронні сервіси мають більш розширені функції, ніж попередні. Вони зручніші і для відвідувачів, і для працівників ЦНАПу».
У планах до кінця року створити систему попереднього запису, що дало б можливість користувачам самим обирати дату і час прийому. А окремі види послуг взагалі перевести в онлайн режим.

предварительный просмотр    открыть источник →